søndag den 6. august 2017

#SPEKTRUMBLOGTOUR


Jeg har simpelthen været så heldig at blive en del af den blogtour Spektrum 3 skal på. URSIDERNE er 3. bind i Nanna Foss' Spektrum-serie, og jeg har glædet mig, siden jeg blev færdig med 2'eren, til at læse den. Den udkommer 16. september, men den kommende uge kan alle få et sneak-peak på de første 7 kapitler. Nanna Foss vil i morgen (7. august) lægge første kapitel ud på sin blog, herefter er vi 6 bogbloggere der har været så heldige at få lov hver at del et kapitel. Jeg kommer til at dele kapitel 5 med jer alle sammen på fredag!

Hvis du endnu ikke har læst Spektrum 1 og 2 vil jeg i dén grad anbefale dig at komme i gang. Det er YA-sci-fi når det er bedst. Der er tidsrejser, kærlighed, skænderier, og virkelig meget gang i den!

Jeg glæder mig til sammen med Nanna og følgende bloggere, at give jer et lille indblik i den kommende bog.

Karin fra Skrivepulten
Simone fra Boghjørnet
Stephanie fra Den rullende bogblogger
Christina fra Ruskjærs bøger
Sarah fra Paper Quests
Fotokredit: Zafar Iqbal

Ingen kommentarer:

Send en kommentar