fredag den 1. april 2016

#SaveTheCulture bogprojekt




#SaveTheCulture - et lækkert, internationalt bogprojekt

Jeg elsker bøger. Og jeg vil gøre rigtig meget for at andre også kan nyde en god bog. Det være sig at købe papirbøger, så boghandlere ikke går nedenom og hjem, låne bøger på biblioteket, så de forbliver – eller dele bøger med andre.

Derfor blev jeg også rigtig nysgerrig, da jeg så dette indlæg om projektet #SaveTheCulture hos en anden bogblogger. Kort fortalt handler projektet om at sende en god bog ud i verden. Til en anden person, der også deltager i dette projekt. En bog, du gerne vil dele med en anden, fordi du selv synes den er god, fordi den har betydet noget for dig, eller bare fordi. Da projektet er internationalt er det en god idé med en bog på engelsk – medmindre du selvfølgelig kan se, at det skal sendes til en dansk adresse. Sammen med bogen vedlægger du en lille, personlig hilsen til den, der skal modtage bogen. Helt ærligt - hvem ville ikke elske at modtage sådan en bogpakke?

Du vil selv få tilsendt et ukendt antal bøger. Antallet afhænger fuld ud af, hvor meget respons der kommer på dit eget opslag om projektet! Projektet kører over de sociale medier og går 

Hvis du gerne vil deltage i #SaveTheCulture er det ret enkelt. Gå ind på bloggens facebookside og like opslaget, der omhandler dette blogindlæg. Derefter vil du modtage en besked via facebook.messenger med flere informationer.

Jeg håber rigtig meget, du vil deltage, så vi sammen kan få sendt en masse bøger ud i verden og spredt budskabet om at vi skal #SaveTheCulture.

Julie

2 kommentarer: